eellinoreee

Alla inlägg under december 2010

Av ellinore bergenheim - 16 december 2010 19:06

hejhej :D BARA 8 DAGAR KVAR . allt går så jälva fort ;o

aja men jag hinner inte bloggA så mycket idag :(

men idag var jag på aero .. som vanligt  , men jag stannade tp kvar till kvart över 3 med anderas sundell , & malva lank , det var ganska kul ..jag måste dra hejdå :D<3

Av ellinore bergenheim - 15 december 2010 18:43

hej :D

har nyss ätit :D idag har jag varit med moa&jonna &malin :)

och vi pratade med lovisa som är i thailand , & göttar sig :(:(:(:(::(:(:(:(::(:(:((:(:

jag har inte så mycket att säga .. hejdå :)..

inte en sån fin bild då men :D  

Av ellinore bergenheim - 14 december 2010 20:01

hej alla jag kom nyss hem från träningen , det var ganska jobbigt ,jag&emma sprang 2 extra varv för vi hade ljust så nu ska vi göra så varje tisdag , det är ganska jobbigt :/ ..

aja men i morgon ska vi ha pyssel dag :)
´vi ska ha med oss ficka :D

 jag har med mig en munk & lussebullar & pepparkakor :D

JAG MOA  , JONNA , JOHANNA , MALIN  , OCH LOVISA SOM ÄR I THALILAND SOM SKA VARA MED , HAR HITTAT PÅ VÄRSTA BRA DANSEN TILL MELODIFESTEVALEN , VI ÄGER !! (H)

men nu ska ha lite mys :D

hejdå :D

Av ellinore bergenheim - 14 december 2010 16:06

hej som rubriken säger ska snart byta om och dra till träningen :)

efter ska jag åka och handla ficka :D

vi ska ha pyssel dag i morgon :D


ha det så BRA ! <3

saknar dig sötnos !<3  

Av ellinore bergenheim - 13 december 2010 18:37

hej , asså jag har inte bloggat på länge nu tror ja ;e jag är så jävla glönsk :e

aja men jag har pricis ätit MC DONALD'S  , gött :D men jag längtar till JULAFTON !! idag hade jag spanska & sen gick jag hem skulle va med moa idag men jag har SÅ JÄVLA ONT I MAGEN :((  , jag vill inte ha ont i magen :( ..

jag vill TILL ENGLAND !! jag ska fråga mamma om vi kan åka ditt efter jul :D

på lördag ska ja & caroline hoppa i snön med bikini . ska ta kort så nni får se :) på söndagen ska vi köpa julklappar :D

för det är ju jul snart :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

men nu ska jag kolla på tv ! hejdå alla söta bloggläasre !!<3

Av ellinore bergenheim - 11 december 2010 09:51

hejsan . som rubriken säger . snart ska jag träna med världens bästa lag :D idag vet jag inte vad jag ska göra . hmm , vad kan  man hitta på ?:)


nu kommer dagens fråga :)



NI FÅR STÄLLA VILLKEN FRÅGA SOM HELST ., :D

 

 

komentera i fall ni har någon fråga eller något:)

Av ellinore bergenheim - 10 december 2010 19:24

hej alla :D

det är ju fredag så jag är lite glad :D men v hade ju julfest i går gick lucia:D det gick ju bra ! (yy) , bara två lucia kvar  på måndag,,

 men idag har jag varit hemma & åkt pulka med emmakarlsson&wildasaxin :)

det var ass kul jag & emma volta hela tiden :e , medans wilda kommer kanske 2 minuer efter :e men efter det så väntade jag på att mamma skulle komma hem :)

efter det åkte vi och handlade sen hade vi taco mys , nu sitter jag i soffan och väntar på idol , finalen ju ,, det måste man ju see .. imorgon är de träning kanske hinner blogg innan men annars efter , BARA 14 DAGAR KVAR TILL JULAFTON :D :D :D nu webbar jag med wildasaxin :D

vi har taggit lite bilder hihi , dom kommer :D

kanske ska va med wilda&emma imorgon :D det ska bli fun !! :D


men bloggden dampar . bilderna kommer antilngen i morgon eller sneare :D<3

puss/ e.

Av ellinore bergenheim - 8 december 2010 11:07

VAD TYCKER NI ÄR DET BÄSTA MED JULEN/VINTERN ?:D

Presentation


ELLINORE SUSANNA BERGENHEIM

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards