eellinoreee

Alla inlägg under oktober 2010

Av ellinore bergenheim - 27 oktober 2010 15:59

heeeeeeeeeeeeeej :D

idag har jag ju varit på prao , :) som dagmamma , snart ska jag vara barnvakt :)

det är ju roligt-.- men jag bloggar mer sen :D



  

Av ellinore bergenheim - 26 oktober 2010 20:45

hejsan :)

idag vart det ju skola som vanligt :) vi hade ingen musik som tur var :D vi fick tp valfrit :) sen vare hem & bästela trårta , för jag fyller ju på fredag :D på lördag ska jag & mamma åka in till marieberg :D GÖTT :D  i morgon är det proa dag :D jag ska praoa hos Lena Bergenheim :) det ska bli kul :) efter det ska jag till farmor & farfar , så kommer inte blogg direkt efter praoen , :( men alla är social på msn !!

 

 

/ elli

 

  

Av ellinore bergenheim - 25 oktober 2010 18:40

hejsan :)


idag vacknade jag ungfär: 8.00 , sen vara att åka till skolan , vi hade något tråkigt , sen åt vi , sen skulle vi till kyrkan & efter kyrkan spanska & efter spanska  hem :) sen var jag hemma till kkockan halv . 5 . sen åkte jag och handlade , och åt :) nu webbar jag med caroline svensson , kolla in hennes blogg , http://mittlivcaroline.bloggplatsen.se


heeeeeeejdå :)


  

Av ellinore bergenheim - 24 oktober 2010 16:13

hooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaa :)


jag har inte mycket att skriva , jag ska bara skirva lite :) idag har jag inte gjort så mycket , varit på pappas gamla jobb , det spökar bara lite där ;o fast det kanske inte är så konstigt för brivid ligger det ett rum där man skär i LIK  ;o

lite äckligt , men vi körde fotboll där i alla fall , bollen fansade lite överallt, :e snart ska jag spela fotboll's bränboll med mina syskon , dom ska bara kolla klart på svampbob :e men i morgon är det ju skola :( inte roligt , min pappa ska jobba på min skola det är ganska kul :) snart ska vi väl äta något tror jag , jag fyller år om 5 dagar :) LÄNGTAR ,¨på fredag ska vi äta ute på skolan :e när det är så hära kallt , fyfan . kan inte ni komentera lite ? :)


heejdå :)


  

Av ellinore bergenheim - 21 oktober 2010 11:17

hejsan :)

jag är ju sjuk :( har ingenting att göra :( jag har jätte tråkigt:( jag kollar på danne fantom :e jag pluggar SO  sjukt tråkigt kan snart allt :) sen har man jävla matte läxa som tp ärm för 1 åringar ,;e jaja , jag ska väl plugga mer

bloggar  mer sen!


puss tja ;)

Av ellinore bergenheim - 20 oktober 2010 20:07

hejsan :)

jag är ju sjuk som kanske alla vet :( men jag var på stan idag och köpte två saker :) men jag ska kolla på trueblood nu :)



jag vet att bilden är suddig men det får den väl vara :d


mössan : JC : 69,50

bh , lindex : 99,00   

Av ellinore bergenheim - 19 oktober 2010 19:03

hejsan (:

nu är det så hära att jag är sjuk igen :'''''''''''''''''''(

det är ju faan piss tråkigt :(  jag har inte bloggat på ett tag med det är för att jag inte har orkat eller har haft fullt upp:( men jag vill att alla är sociala på msn ,

men som tur var var caroline sjuk så hon underhållde mig :)  nu kollar jag på jonas :)

jag vill faktisk till skolan man har ingenting att göra här hemma :(

men jag lägger upp några bilder nu :)


har tråkigt -.-


      

Av ellinore bergenheim - 16 oktober 2010 20:06

hej alla ellinors'bloggläsare,

nu hade jag tänk att gästblogga på ellinores underbara blogg :D

är hon inte sötast i hela världen(a)?

jag tycker ni ska följa ellinors blogg, därför hon är världens bästa människa.

hon är den snällaste som finns!

ni får ha det bäst! & alltid följa hennes fina blogg..

puss/

www.mittlivcaroline.bloggplatsen.se 

 

  

Presentation


ELLINORE SUSANNA BERGENHEIM

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards