eellinoreee

Alla inlägg under augusti 2010

Av ellinore bergenheim - 28 augusti 2010 19:09

hej alla bloggläsare ,

i torsdag's hade vi dm match mot skattkärr , vi vann med 1-0 , så jävla bra (: vi hade alrdig vunnit över dom förut :) men nu gjorde vi det , så nu är vi i final :) .

IDAG :

idag har jag inte gjorde mycket , jag vaknade väll & åt frukost , sen åkte vi till ÖoB och handlade något som pappa skulle ha , sen åkte vi hem & åt mat , sen åkte vi ocj handlade på Ica Maxi , ja sen gick jag till min kompis nathalie , & vi spelade fotboll , sen ville hon gå in en stund så jag och hennes syster Julia spelade kubb & massa , sen gick jag hem , nu sitter jag här och skriver så ni har något nytt att läsa , ska snart äta GODIS  och kolla på dansfeber .

men i morgon har vi match mot skattkärr igen , så hoppas vi vinner ,

komentera är ni guliga . alla som komenterar, jag kollar eran blogg , om ni komenterar . :)

P&K /' ellinore ,

  

..

Av ellinore bergenheim - 25 augusti 2010 21:09

hej alla bloggläsare,

har kommer det några bilder från PIP som jag har glömt att  laggt in .

          

Av ellinore bergenheim - 25 augusti 2010 12:40

hejsan alla bloggläsare ,

jag har nyss ätit ;) jag chattar med min kusin linda nu :D hon är super fin & snäll :) jag älskar verkligen henne , på fredag ska jag till henne hon fyller :D

men jag orkar inte blogga nu (kk

P&K /'e.

Av ellinore bergenheim - 23 augusti 2010 19:03

  

hej alla bloggläsare ,

första dagen iskolan , var ju så där . sluatde tjugo över 1 . det var gött , men nu är man sjuk så kommer inte till skolan eller träningen :''''( men jag orkar inte blogga nu .

P&K /'ellinore

Av ellinore bergenheim - 22 augusti 2010 12:04

hej alla bloggläsare .

jag kom hem ifrån kräfftskivan kanske 4 igår :e men nu har jag vaknat tp kl. halv 12, snart ska jag fixa mig & dra någon stans . nu äter jag frukost :)

 

kl.17,oo har vi match mot villsatden , kom & kolla ? (a)

 

P&K/ellinore

Av ellinore bergenheim - 21 augusti 2010 16:15

hej alla bloggläsare ,

snart ska jag på¨krfftskiva igen , aja men jag ska sminka mig &så , occcch idag ska jag träffa isac :DD::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD

 

P&K

Av ellinore bergenheim - 20 augusti 2010 23:28

hej alla bloggläsare ,

nu har jag kommit hem från kräfftskivan , hade ass kul , åt nyss mc , :D

men ska kolla lite på tv , sen sova ,

 

P&K /ellinore bieber (k

Av ellinore bergenheim - 20 augusti 2010 17:33

hej alla bloggläsare ,

idag har jag varit på marken med caroline :D vi hade ass kul , jag köpte en väska (:

carro tp köpte godis :e sen åt vi pizza med min familj , sen gick vi på marken igen vi träffa massor av folk , men inte en som vi trodde ;( men snart ska jag fixa mig , ska på kräfftskiva ,

men asså jag orkar inte blogga just nu men gör det endå så  ni har något nytt att läsa , men komentera (: för då skriver jag om er (:

men nu får ni se en rolig bild , hahhahahahahaahahah , OMG MITT HÅR :e

P&K/'ellinore bieber (k

  

Presentation


ELLINORE SUSANNA BERGENHEIM

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards