eellinoreee

Alla inlägg under september 2010

Av ellinore bergenheim - 28 september 2010 20:28

hej alla bloggläsare ,

jag har nyss tränat , skit kul :D

jag älskar fotboll :D snart ska jag kolla på idol :D

ILOVE SIBASTIANNNNNNNNN :D

orkar inte skriva mer .

byebye (k


/ ellu :)

?

Av ellinore bergenheim - 27 september 2010 16:23

hejsan :D

i helgen har jag varit med carro HELA HELGEN !

älskar dig carro (k

men i allafall , idag har jag varit i skolan :/

hade språk sista lektion . det var ganska kul

men snart ska jag handla :D



/ellu ' (: puss  (k)



  

ellu<3carro<3justin<3= ellinore bieber caroline bieber justin bieber ! (KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK)

Av ellinore bergenheim - 22 september 2010 13:09

hejsan alla bloggläsare ,

idag så har vi haft klasskampen . det var jätte gämt , men som vanligt vinner vi :D

vi  vann stafeten ( stavning) också :) jag var med i stafeten :D

men i gåt hade jag träning (y)det var kul för vi körde fotboll's bränboll , mitt lag vann ju såklart ;)

men nu skanar jag linda julia & julia & carrro :(

snart ska jag tp äta ngt ,

sen läxor-.-

men jag har tp stukat foten :(


aja , men alla är sociala på msn . ellinore.bergenheim@hotmail.com


puss / 'ellu ;)




  



Av ellinore bergenheim - 19 september 2010 18:00

Hejsan alla bloggläsare.

jag har inet bloggat på jätte länge nu , så jag kände att jag var tvungen ! .

igår va  jag  med jonna&carro :) tp i en timme :e , sen skulle jag spela match mot filipstad :/ man kan ju inte säga att dom spelade fotboll , första halvlek fick jag en rejäl spark på min fot , av en fitta ,  vi förlorde med 1-0 men dom vann inte på att spela fotboll , utan att dom tacklades . jaja , men sen gick jag på hockey med dom bästa :D linda , julia , julia , :) men jag ska i allafall åka upp med min fot till sjukhuset :( ,

aja , ´men nu ska jag hitta på något ;)


byebye :)


/'elli (:

Av ellinore bergenheim - 9 september 2010 19:20

hejsan alla bloggläsare,

idag har jag trännat , :)

ass  kul , och skolan så klart -.-

vi hade eleven's val , jag har hemkunskap , vi gjorde pasta med vegitarisk sås,

men som sak vi hade ju träning i dag , assssssssss kuuuul , vi tränar in för dm finalen på söndag ,

men det är ju tivoli i helgen så det ska jag gå på med caroline :)

 

JAG SKA FÄRGA MITT HÅR VILLKEN FÄRG ? BLONT/MÖRKARE ?

 

ALLA KOMENTERAR !

 

puss (k

/ellinore (:

 

  

 

Av ellinore bergenheim - 8 september 2010 21:01

hej alla bloggläsare ,

idag har jag varit i skolan ,

sen var jag med julia

assså jag har ineg mer att skriva

 

 byebye ;)

 

/'ellinore

Av ellinore bergenheim - 7 september 2010 20:05

hej alla bloggläsare ,

idag har jag varit i skolan vårat shemma tp var så här !

. EV men vi hade lång pass i torsdag's så börjde tio över nio .

. RAST

. MATTE

. SVENSKA

. BILD (SVENSKA)

. LUNCH

. SO/SETT

. SO/SETT

. RAST

. MUSIK / NO

. MUSIK / NO

 

 

aja det var tråkigt -.-

 

men så har jag också varit på träning , ennu roligare ,

men nu ska jag titta på idol

 

puss (k '

/ ellinore (k

 

Av ellinore bergenheim - 4 september 2010 21:36

hej alla bloggläsare,

först vacknade jag & läste alla sms som jag fick & ett var från amanda holm , hon skulle till filipstad marken , & det ville jag också men min mamma jobba , sen städade jag mitt rum & då kom min syster upp & sa elli vi ska till filipsatd marken . då blev jag ass glad :D sen väntade vi på att  mamma skulle komma hem , då ringde telefonen & det var min morbror som ville prata med pappa & då frågade jag vad han ville & då sa han att morfar hade fått hjärtingfrkat & då började jag tjuta , så mamma fick åka till sjukhuset i stället :( jag är jävligt glad att jag lever , men om han får det igen så är det en på miljonen att han överlever !

 

men asså alla får vara sociala , : ellinore.bergenheim@hotmail.com

P&K / ellinore

Presentation


ELLINORE SUSANNA BERGENHEIM

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards