eellinoreee

Alla inlägg under november 2010

Av ellinore bergenheim - 29 november 2010 15:28

hejsaan alla:)

idag vaknade jag halv 9 tror jag , & vi började 9 ;$$

jag hade spanska på katrinedal så vara bara att gå till när det tp är 13 grader ute ;o

sen efter spanskan gick jag hem ..

nu sitter jag här med jävla viasat .. pappa har bytit ngt jävla tv sak till viasat och hittar fan inte kanalerna :o

jag får damp ,, men emma gick till grannen och frågade dom har ju också viasat så då har vi samma kanaler :)

så nu hittade det jag ville titta på :)

snart ska jag äta melis jag är skit hungrig :o

juste vi har fått en ny laptop , som ja sitter vid just nu :DD

igår köpte jag julklappar och en stor affich (stavning) på TAYLOR :DDDDDD

jag älskar haan ,

jacob i twalight (stavning )

:DDDD

så pappa ska ha fixat en raaaaaaaaaaaaam :D

så jag kan kolla på honom hela tiden :D

jag vill ha en ny mobil snart också :''(

jag tror jag får det i julklapp :D

jag kommer få en plasma tv , en mobil (kankse ) och så vill jag ah en EGEN dator :)

har fått nya kläder kommer bilder sen :)

imorgon ska vi invätera på ica maxi :D

men skriver mer i morgon hejdå :D

Av ellinore bergenheim - 28 november 2010 13:17

hejhej :)

jag hann inte blogga igår :( . men i alla fall igår var jag barnvakt åt neo :) klockan halv 6 kom min kusin och hämtade mig :) vi åkte och handlade , och körde några av hennes kompisar till degernäs´.. sen hade vi taco mys och kollade på sex and the city 2 :) den var bra :) sen när jag kom hem kollade vi på nåot skit :e

men idag ska jag köpe julklappar till vänner&familj:)

puss (K

Av ellinore bergenheim - 25 november 2010 21:09

hejhej (:

jag han inte blogga igår:/ jag hade int lust men idag blogar jag ..

nu sitter jag och myser med min katt:) .. igår gick jag på hockeyn  med caroline , &det var skit kul .. , jag kollar på csi :) , snart ska jag gå och lägga mig , ska till spanskan imorgon -.- .. tråkigt :(


puss hejdå (k

Av ellinore bergenheim - 23 november 2010 20:48

hej alla :)

asså äre det bara jag som känner att det känns som det är måndag idag ?:).. men idag var det ju skola som vanligt , när vi ahde slutat stannade jag kvar i skola kanske i en kvart (a) .. kim tog min mobil så jag kanske vart kvar nästan en halvtimme :).. sen när jag kom hem väntade jag på wilda , sen gick vi och kollade ,på min träning :)..  hahaha , sen gick vi till sibylla och åt mat eller jag åt mat (a) nu kollar jag på tv :)

 hejdå :D



Av ellinore bergenheim - 22 november 2010 13:40

hejhej :)

rubiken har rätt :) jag ska  blogga varje dag nu !!

jag är sjuk IGEN !! jag blirså jäävla sur :( men helgen har varit bäst !!

fredagen var man med clara !! lördagen avslutning med fotbollen , :) sen sov caroline & clara hos mig men clara åkte hem för hon vart rädd för jason i fredagen den 13 :d , just nhu kollar jag på tv , ska snart kolla på film :)

hejdå :)

  

Av ellinore bergenheim - 16 november 2010 16:22

juste jag är hemma & har sjukt tråkigt :( ..

jag mår jätte dåligt tror jag har feber eller något (?) :(.. ska ta feber snart .. jag har mått illa i två dagar ..  idag hade jag ju utveklingsamtal , det fick ju bra :)


nu ska jag ta det lungt , byebye :)


  

en ful bild på mig  som jag tog nyss .

Av ellinore bergenheim - 16 november 2010 08:31

hejhej :)

snart ska jag till skolan , jag fixa mig först :)

jag har pricis ätit frukost :D


hejdå :D

Av ellinore bergenheim - 14 november 2010 19:47

hej .

helgen har varit bäst:). sovit med caroline varit på valsverket och träffat trollkaren daniel , träffat han björn han som är med i smala susi brölopsfotografen , och en jätte rolig person , jag vet inte vad han heter då men ;) det var sjukt kul :) sen idag väkte caroline mig 10,00 , inte kul -.-  , hon så jävla morgonpig ;o sen hade vi match mot ksk , (carolines lag )

vi hade inte tränat en enda gång inomhus ´, men vi vann endå , vi är bäst ! det var roligt att träffa alla i laget igen :D vi vann med 4-3 , nu kollar jag på svenskahollywood fruar , sen ska jag kolla på ensam mamma söker :D imorgon blirre skola , tråkigt , men det är ju tp hala mit liv så .. men så har vi spanska på katrinedal i morgon också :/

 

JAG VET VAD JAG KOMMER ATT FÅ I KULKLAPP , EN JULKLAPP I ALLAFALL :D

 

KOMENTERA OM NI VILL VETA ;)

jag älskar dig caroline, du är hela mitt liv ,, hjärtan slår 10000 varje gång jag ser dig , du är så jävla underbar ! (kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk)

 

/ elli (: (k  

Presentation


ELLINORE SUSANNA BERGENHEIM

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards